×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Arviointi
×
Etäopetus
×
Hyvät käytänteet
×
Tekoäly
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
EDUXR - oppimisen retkiä toiseen todellisuuteen
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt
tapahtumien järjestäminen virtuaalitodellisuudessa
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Kohti 2030 – Koulutuksen suuntaviivoja
Hyvät käytänteet
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Arviointi
Hyvät käytänteet
Robotiikka
Polkumalli strategisen oppimisen ja osaamisen johtamisen tukena
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Podcastit osana korkeakoulun uuden tiedon julkaisemista.
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Hybridiopetus lukioissa
Arviointi
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikka
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tekoäly
Tarua vai Totta - informaation- ja tiedon lukutaito osana demokratian kulmakiviä
Hyvät käytänteet
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytiikka
Etäopetus
Opetusteknologia
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Digipolku-hankkeesta tukea DigiOnen käyttöönottoon
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitaalisten pelitekstien käsitteleminen pedagogisessa kontekstissa – koulun monilukutaito-opetusta käytännöllistämässä
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Opetusteknologia
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Bioreflector -Taidetta ja tiedettä!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Kangasala Case Covid 2020
Arviointi
Etäopetus
Opetusteknologia
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Arviointi
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Etäopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Digipedagogit kuin lehmät laitumella
Hyvät käytänteet
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Yksilöllinen oppiminen
OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa ja yhdenvertaisempaa oppimista ja arviointia
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Malu-integrointia rakennusalalla
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
perjantaina 07
lokakuuta
2022
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
EXAMin uudet vaatteet
Arviointi
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
STEAM koko koulun asiaksi
Hyvät käytänteet
STEAM
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
School mentoring model - malli koulujen tukemiseen digiteknologian käytön kehittämisessä
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Oppivelvolliset nuoret lukio-opiskelijoina verkossa
Etäopetus
Yksilöllinen oppiminen
QR-koodeilla lisää minuutteja 45 minuuttiin!
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Oppimisen seurantaa helposti
Arviointi
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
MOKista oppii! Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja ammatillinen oppiva yhteisö
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tehdään yhdessä!
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Arviointi
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tulevaisuuden ilmastosankarit toimintatoivon virittäjinä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Digiperustaitoja turvallisessa digitaalisessa oppimisympäristössä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Robotiikka
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Mikrokurssit tarjoavat mahdollisuuden tehdä asiantuntemus näkyväksi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten tila vaikuttaa opettamiseen ja oppimiseen?
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tulossa pian
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Arviointi
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Helsingin verkkolukio
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Arviointi
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Arviointi
Hyvät käytänteet
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digiterkkarit äitien tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Hybridit työskentelytavat
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Arviointi
Oppimisympäristöt
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Hyvät käytänteet
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Hyvät käytänteet
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt