-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hiltunen Kasper
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
(1 tunti 30 minuuttia)
Kohderyhmä: Ammattikorkeakoulu: Opettajat
Laapio Isto
isto.laapio@mediamaisteri.com
Laapio Isto
isto.laapio@mediamaisteri.com
Perämäki Mira
Projektipäällikkö/Oppimismuotoilija
at Mediamaisteri Oy
mira.peramaki@mediamaisteri.com
0102818023
Pihlajamäki Päivi
paivi.pihlajamaki@mediamaisteri.com
Opit oppimismuotoilua käytännön esimerkkien avulla ja yhdessä sparraillen
Mitä on oppimismuotoilu?
Miksi oppimismuotoilu?
Verkkokurssin muotoiluprosessi hyödyntäen ADDIE-mallia
koulutustarveanalyysi (A)
verkkokoulutuksen alkumäärittely (D)
verkkokoulutuksen pedagoginen käsikirjoitus (D)
verkkokoulutuksen tuotanto (I)
verkkokoulutuksen arviointi (E)
Saat ideoita ja työkalupakkiisi välineitä, joiden avulla vaikuttavan verkkokoulutuksen luominen onnistuu varmasti.