ITK2022
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
Oppimismuotoilun työpaja
Good practices
Hybridiopetus
Learning environments
Application type:
Workshop
(1 hour 30 minutes)
Opit oppimismuotoilua käytännön esimerkkien avulla ja yhdessä sparraillen
Mitä on oppimismuotoilu?
Miksi oppimismuotoilu?
Verkkokurssin muotoiluprosessi hyödyntäen ADDIE-mallia
koulutustarveanalyysi (A)
verkkokoulutuksen alkumäärittely (D)
verkkokoulutuksen pedagoginen käsikirjoitus (D)
verkkokoulutuksen tuotanto (I)
verkkokoulutuksen arviointi (E)
Saat ideoita ja työkalupakkiisi välineitä, joiden avulla vaikuttavan verkkokoulutuksen luominen onnistuu varmasti.