-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Vihmalaakso Jarmo
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Kohderyhmä: Luokanopettajat
Posterissa kuvataan kuudesluokkalaisten keväällä 2020 toteuttamaa kestävän energian projektia, joka toteutettiin monialaisena oppimiskokonaisuutena matematiikan, ympäristöopin, äidinkielen, englannin ja kuvataiteen oppiaineissa. Tämä projekti toteutettiin ATS STEM-mallin mukaisesti, ja siinä asetetuille laaja-alaisille tavoitteille asetettiin oppilaiden kanssa selkeät arviointikriteerit itse- vertais- ja opettajan tekemän arvioinnin tueksi. Projekti oli mukana kahdessa eri Erasmus+-hankkeessa, mikä lisäsi oppilaiden motivaatiota ja innostusta työssä. Posterissa pohditaan syitä, miksi oppilaat kokivat kehittyneensä mm. luovuudessa, ongelmanratkaisussa ja yhteistyössä sekä koko projektin niin onnistuneeksi.