ITK2022
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Autere-Kesti Anni
-
iPad monipuolisesti ja luovasti
Koivumaa Simon
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Vihmalaakso Jarmo
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Arviointi
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Increasing student engagement through the use of a digital self-assessment tool. The tool that has been adjusted from an existing tool piloted in some Finnish upper secondary schools has several advantages:
create student-centered and student-driven classroom experiences
help students understand the Intended Learning Outcomes of a course
encourage students to familiarize themselves with the assessment criteria
help students take steps towards achieving those ILOs
allow students to track their own progress independently
The tool could aid student empowerment and engagement, help teachers tailor their courses to the needs of students, and, in the long run, provide useful data for curriculum development.