ITK2022
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Aalto Anna-Reetta
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Vihmalaakso Jarmo
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Posterissa kuvataan kuudesluokkalaisten keväällä 2020 toteuttamaa kestävän energian projektia, joka toteutettiin monialaisena oppimiskokonaisuutena matematiikan, ympäristöopin, äidinkielen, englannin ja kuvataiteen oppiaineissa. Tämä projekti toteutettiin ATS STEM-mallin mukaisesti, ja siinä asetetuille laaja-alaisille tavoitteille asetettiin oppilaiden kanssa selkeät arviointikriteerit itse- vertais- ja opettajan tekemän arvioinnin tueksi. Projekti oli mukana kahdessa eri Erasmus+-hankkeessa, mikä lisäsi oppilaiden motivaatiota ja innostusta työssä. Posterissa pohditaan syitä, miksi oppilaat kokivat kehittyneensä mm. luovuudessa, ongelmanratkaisussa ja yhteistyössä sekä koko projektin niin onnistuneeksi.