ITK2022
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Aalto Anna-Reetta
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Posterissa kuvataan kuudesluokkalaisten keväällä 2020 toteuttamaa kestävän energian projektia, joka toteutettiin monialaisena oppimiskokonaisuutena matematiikan, ympäristöopin, äidinkielen, englannin ja kuvataiteen oppiaineissa. Tämä projekti toteutettiin ATS STEM-mallin mukaisesti, ja siinä asetetuille laaja-alaisille tavoitteille asetettiin oppilaiden kanssa selkeät arviointikriteerit itse- vertais- ja opettajan tekemän arvioinnin tueksi. Projekti oli mukana kahdessa eri Erasmus+-hankkeessa, mikä lisäsi oppilaiden motivaatiota ja innostusta työssä. Posterissa pohditaan syitä, miksi oppilaat kokivat kehittyneensä mm. luovuudessa, ongelmanratkaisussa ja yhteistyössä sekä koko projektin niin onnistuneeksi.