×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Analytiikka
×
Hybridiopetus
×
Hyvät käytänteet
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
Kohti 2030 – Koulutuksen suuntaviivoja
Hyvät käytänteet
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Hybridiopetus lukioissa
Arviointi
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Polkumalli strategisen oppimisen ja osaamisen johtamisen tukena
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Arviointi
Hyvät käytänteet
Robotiikka
Podcastit osana korkeakoulun uuden tiedon julkaisemista.
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tekoäly
Tarua vai Totta - informaation- ja tiedon lukutaito osana demokratian kulmakiviä
Hyvät käytänteet
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytiikka
Etäopetus
Opetusteknologia
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Digipolku-hankkeesta tukea DigiOnen käyttöönottoon
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digitaalisten pelitekstien käsitteleminen pedagogisessa kontekstissa – koulun monilukutaito-opetusta käytännöllistämässä
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Opi ammatti hybridikoulutuksena työpaikalla
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Bioreflector -Taidetta ja tiedettä!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Arviointi
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Digipedagogit kuin lehmät laitumella
Hyvät käytänteet
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Yksilöllinen oppiminen
Malu-integrointia rakennusalalla
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybridiopetus
Virtuaaliympäristöt
OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa ja yhdenvertaisempaa oppimista ja arviointia
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Käyttäjäkokemus opettamisen ja oppimisympäristöjen muutoksesta datan valossa
Analytiikka
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
FreeEd: A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-Secondary Schools
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
perjantaina 07
lokakuuta
2022
STEAM koko koulun asiaksi
Hyvät käytänteet
STEAM
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
EXAMin uudet vaatteet
Arviointi
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Mistä on opettamista, oppimista ja hyvinvointia tukevat ympäristöt tehty?
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Kouluyhteisöjen kehittäminen dataa hyödyntäen
Analytiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
QR-koodeilla lisää minuutteja 45 minuuttiin!
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
School mentoring model - malli koulujen tukemiseen digiteknologian käytön kehittämisessä
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisen seurantaa helposti
Arviointi
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Automatisoidulla kurssikoepalvelulla joustavuutta lukion arkeen.
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
MOKista oppii! Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja ammatillinen oppiva yhteisö
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Koulut ON line-Mediakanavat laajentavat läsnäoloa ja luovat yksilöllisen ja turvallisen ympäristön
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tehdään yhdessä!
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
“Pyytäisitkö apua tältä botilta?” Opiskelijoiden kokemuksia tukibotista ammatillisessa koulutuksessa sekä lukiossa
Analytiikka
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Mikrokurssit tarjoavat mahdollisuuden tehdä asiantuntemus näkyväksi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten tila vaikuttaa opettamiseen ja oppimiseen?
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Tulossa pian
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Arviointi
Hyvät käytänteet
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Analytiikka
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Helsingin verkkolukio
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digiterkkarit äitien tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Hybridit työskentelytavat
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
A learning environment for Internet reading in primary education
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Hyvät käytänteet
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Hyvät käytänteet
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt