×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Etäopetus
×
Opetusteknologia
×
STEAM
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
EDUXR - oppimisen retkiä toiseen todellisuuteen
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt
tapahtumien järjestäminen virtuaalitodellisuudessa
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Hybridiopetus lukioissa
Arviointi
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytiikka
Etäopetus
Opetusteknologia
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tekoäly
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digipolku-hankkeesta tukea DigiOnen käyttöönottoon
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Uudet lukutaidot haltuun Chromebookeilla
Opetusteknologia
Robotiikka
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Opetusteknologia
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Perusopetuksen yhteisöllistä ohjelmointioppimista (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Multimedialla uutta sykettä nettitekstien luotettavuuden arvioinnin opetukseen
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Kangasala Case Covid 2020
Arviointi
Etäopetus
Opetusteknologia
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Bioreflector -Taidetta ja tiedettä!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Etäopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Yksilöllinen oppiminen
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
FreeEd: A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-Secondary Schools
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Opetuksen tietosuojan tilannekatsaus ja Luuppi-palvelun uudet ominaisuudet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tietosuoja
perjantaina 07
lokakuuta
2022
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
STEAM koko koulun asiaksi
Hyvät käytänteet
STEAM
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Kouluyhteisöjen kehittäminen dataa hyödyntäen
Analytiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Mistä on opettamista, oppimista ja hyvinvointia tukevat ympäristöt tehty?
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Oppivelvolliset nuoret lukio-opiskelijoina verkossa
Etäopetus
Yksilöllinen oppiminen
Automatisoidulla kurssikoepalvelulla joustavuutta lukion arkeen.
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Jatkuvan oppimisen ekosysteemit
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Esittelyssä Suomen parhaat oppimisratkaisut
Opetusteknologia
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Tulevaisuuden ilmastosankarit toimintatoivon virittäjinä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
“Pyytäisitkö apua tältä botilta?” Opiskelijoiden kokemuksia tukibotista ammatillisessa koulutuksessa sekä lukiossa
Analytiikka
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Digiperustaitoja turvallisessa digitaalisessa oppimisympäristössä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Mikrokurssit tarjoavat mahdollisuuden tehdä asiantuntemus näkyväksi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tulossa pian
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Arviointi
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
iPad monipuolisesti ja luovasti
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Helsingin verkkolukio
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Koko koulu koodaa
Opetusteknologia
Robotiikka
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Digiterkkarit äitien tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Hybridit työskentelytavat
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Arviointi
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Opetusteknologia