ITK2022
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
-
iPad monipuolisesti ja luovasti
Koivumaa Simon
-
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Löyttyniemi Mikko
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Tomi Rautaoja
Toimintasessiossa ammatillisen koulutuksen edustajien ja miksei muidenkin kiinnostuneiden on mahdollista päästä kokeilemaan käytännössä lisätyn todellisuuden Hololens 2 -laseja niiden eri käyttötarkoituksissa.
Pelkästään Powerpointeja ja videoita katselemalla lasien toiminnasta ja käytettävyydestä saa varsin rajoittuneen kuvan, joten niitä kannattaa ehdottomasti testata itse. Korkea hankintahinta estää sen, että laseja voitaisiin hankkia kaikkiin oppilaitoksiin vain kokeilukäyttöön.
Toimintasessiossa osallistujat pääsevät kokoustamaan Microsoft Mesh -ympäristössä, testaamaan työntekijän/opiskelijan ohjaamista Remote Assist -ominaisuudella sekä kokeilemaan Dynamics 365 Guides -ohjeistusta. Mahdollisesti myös pelillisempää sisältöä on tarjolla.
Toimintasessiossa kerrotaan myös lukuisia esimerkkejä siitä miten Hololens 2 -laseja on hyödynnetty suuressa ammatillisessa oppilaitoksessa.
Toimintasession tavoitteena on luoda osallistujille selkeä kuva lisätyn todellisuuden mahdollisuuksista ja rajoituksista sekä kerätä samalla kehittäjäverkostoa ammatillisen koulutuksen kentältä.