×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Arviointi
×
Etäopetus
×
Hybridiopetus
×
Tekoäly
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
EDUXR - oppimisen retkiä toiseen todellisuuteen
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt
tapahtumien järjestäminen virtuaalitodellisuudessa
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Hybridiopetus lukioissa
Arviointi
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Arviointi
Hyvät käytänteet
Robotiikka
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tekoäly
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytiikka
Etäopetus
Opetusteknologia
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Opi ammatti hybridikoulutuksena työpaikalla
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Opetusteknologia
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kangasala Case Covid 2020
Arviointi
Etäopetus
Opetusteknologia
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Arviointi
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Etäopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybridiopetus
Virtuaaliympäristöt
OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa ja yhdenvertaisempaa oppimista ja arviointia
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
FreeEd: A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-Secondary Schools
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Käyttäjäkokemus opettamisen ja oppimisympäristöjen muutoksesta datan valossa
Analytiikka
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
perjantaina 07
lokakuuta
2022
EXAMin uudet vaatteet
Arviointi
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Mistä on opettamista, oppimista ja hyvinvointia tukevat ympäristöt tehty?
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Oppivelvolliset nuoret lukio-opiskelijoina verkossa
Etäopetus
Yksilöllinen oppiminen
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisen seurantaa helposti
Arviointi
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Automatisoidulla kurssikoepalvelulla joustavuutta lukion arkeen.
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Koulut ON line-Mediakanavat laajentavat läsnäoloa ja luovat yksilöllisen ja turvallisen ympäristön
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Arviointi
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Tulevaisuuden ilmastosankarit toimintatoivon virittäjinä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digiperustaitoja turvallisessa digitaalisessa oppimisympäristössä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Robotiikka
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Mikrokurssit tarjoavat mahdollisuuden tehdä asiantuntemus näkyväksi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tulossa pian
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Arviointi
Hyvät käytänteet
Helsingin verkkolukio
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Analytiikka
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Hybridit työskentelytavat
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
A learning environment for Internet reading in primary education
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Arviointi
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Arviointi
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Arviointi
Oppimisympäristöt