×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Arviointi
×
STEAM
×
Tekoäly
×
Virtuaaliympäristöt
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Hybridiopetus lukioissa
Arviointi
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Arviointi
Hyvät käytänteet
Robotiikka
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tekoäly
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Opetusteknologia
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Kangasala Case Covid 2020
Arviointi
Etäopetus
Opetusteknologia
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Etäopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Arviointi
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Yksilöllinen oppiminen
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa ja yhdenvertaisempaa oppimista ja arviointia
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybridiopetus
Virtuaaliympäristöt
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
perjantaina 07
lokakuuta
2022
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
STEAM koko koulun asiaksi
Hyvät käytänteet
STEAM
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
EXAMin uudet vaatteet
Arviointi
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Oppimisen seurantaa helposti
Arviointi
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytiikka
Opetusteknologia
Tekoäly
Tulevaisuuden ilmastosankarit toimintatoivon virittäjinä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Arviointi
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Robotiikka
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Tulossa pian
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Arviointi
Oppimisympäristöt
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Arviointi
Hyvät käytänteet
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Arviointi
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Robotiikka
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Arviointi
Etäopetus
Oppimisympäristöt