×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
Ilmoittautuminen
Ohjelmakartta
Posterit
Workshopit
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
luovuus
×
opetussuunnitelma
×
oppimistyylit
×
tilat ja oppiminen
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
10 x arki
Opetusteknologia
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Irti oppimisen esteistä - oppimistilan suunnittelua, sensorointia ja uutta teknologiaa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
24/7 monitoimiareena ja Abitti-tenttiakvaario uudenlaisen toiminnan mahdollistajana lukiossa
Hyvät käytänteet
sähköiset kokeet
tilat ja oppiminen
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
kotoutuminen
lukutaito
Oppimisvaikeus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Työssä oppiminen
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Etäopetus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
tilat ja oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
luovuus
tulevaisuuksien tutkimus
Yhteistyö
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Arviointi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Koodaus
Opetusteknologia
opinnäytetyö
tilat ja oppiminen
Yhdessä esteetön - Kohti esteettömämpää oppimisympäristöä ja vuorovaikutusta teknologiaa hyödyntämällä
Opetusteknologia
tilat ja oppiminen
Yhteistyö
yhteisällinen toiminta
Yksilöllinen oppiminen
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
opetussuunnitelma
Robotiikka
Tulevaisuuden taidot
tutkiva oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
yhteisöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Hybridiopetus on täällä, oletko valmis? Näkemysten ja kokemusten jakamista kokeilevalla otteella!
Etäopetus
Hyvät käytänteet
tilat ja oppiminen
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Digiluokka 2020 - opppimisen ja opettamisen laboratorio. Utopiasta todellisuudeksi!
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
johtaminen
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
palvelumuotoilu
Yhteistyö
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
medialukutaito
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Tulossa pian
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
saavutettavuus
verkko-opetus
Yksilöllinen oppiminen
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Tietotekniikka oppiaineeksi
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
luovuus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen