×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
Immersiivinen oppiminen
×
johtaminen
×
luovuus
×
opetussuunnitelma
×
oppimistyylit
×
pelillistäminen
×
Tekoäly
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Digiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajan
Hyvät käytänteet
johtaminen
Oppimisympäristöt
10 x arki
Opetusteknologia
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Arviointi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
ennakointi
Hyvät käytänteet
johtaminen
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
luovuus
tulevaisuuksien tutkimus
Yhteistyö
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
hyvinvointiteknologia
kieltenopetus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Robotiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
opetussuunnitelma
Robotiikka
Tulevaisuuden taidot
tutkiva oppiminen
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
Johdossako vika?
Arviointi
johtaminen
tutorointi
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
yhteisöllinen oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
ennakointi
johtaminen
opetuksen laatu
tutorointi
Yhteistyö
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
johtaminen
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
palvelumuotoilu
Yhteistyö
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
medialukutaito
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Tulossa pian
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
saavutettavuus
verkko-opetus
Yksilöllinen oppiminen
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
luovuus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Hyvät käytänteet
johtaminen
tutorointi
Tietotekniikka oppiaineeksi
opetuksen laatu
opetussuunnitelma