ITK2022-ohjelmakartta
Suunnittele oma ITK-polkusi asettamalla esityksiä suosikeiksi.
Oma ITK-polkuni
-
torstaina 02joulukuuta 2021
Digiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajanKaarakainen Suvi-Sadetta, Tanhua-Piiroinen Erika, Viteli JarmoTeknostressi ja opettajien online-työskentelySyvänen Antti, Viteli Jarmo, Vänni Kimmo”Hyppy syvään päähän” – ammattikorkeakouluopettajien kokemuksia etäopetuksesta koronakeväänä 2020Ikonen Hannu, Kullaslahti Jaana, Laitinen-Väänänen Sirpa, Tyrväinen PaulaVerkkovilppiä torjumassaSuominen SanniMetropolian digiklinikka 2020-2021Luukka Katri, Turunen HannuDIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja vartenJärvinen Jari, Varonen MariKielitietoisuus etäkursseillaImmonen Ari, Karpin MiikaIloa ja osallisuutta varhaiskasvatukseen etäyhteyksien avullaHokkanen Marja, Huusela Katariina, Manner Hanna, Nerg-Öhman SatuDigiosaaminen - strategiasta käytäntöönAhvenjärvi Henna-Riikka, Oksanen TuuliPedagogisesti pikkuisen parempi MoodleHakanen Merja, Jukola HannaTraining 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikanaArola Juha-Matti, Luomanmäki ToniDigitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuusRivinoja Telma, Yli-Kaitala KirsiKiVAKO – Digitaalinen muutos korkeakoulujen kieltenopetuksessaKanerva Aria, Linna MariYhteisöllisyyttä yli verkon - oppilastoimikunnan pilotointikokemuksiaMyllymäki Minna, Palojärvi EssiOsallisuudesta onnellista oloa -Mistä on opiskelijoiden osallisuus verkossa tehty?Salmela Mari, Tuononen MiraMiten videoklippien teko ryhmätyönä onnistuu massakurssillaKoivumaa Margit, Voutilainen EevaJohdossako vika?Bruun Jarno -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Metrokartta käteen ja suunta kohti digipedatukeaKaukoniemi Kusti, Kekkonen TaruICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hankeJari Harvio, Markku Pelkonen, Tuulikki AlamettäläLaadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodillaKamula Anna, Parikka Sanna-KatjaDigitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminenKuhta Jenni, Tapio EmiliaUlos, muutos, online!Ihantola Maija, Peltonen JariPandemia ja poikkeusolot - koulunkäynnin sujuminen tutoropettajien silminHonkonen Kaisa, Tanhua-Piiroinen Erika, Viteli Jarmo, Vuorio JaakkoKokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoinaLehtovaara Katri, Toikkanen Tarmo, Toikkanen Tarmo, Vakiala VirveVerkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?Hietala Mari, Mörsky VirveKansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessaKuusisto Tiina, Vierimaa Ville -
Tulossa pian
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessaKunnari Jenni, Muukkonen Hanni, Silvola AnniYhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksestaKaipainen Terhi, Korvenpää UllaSIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSARissanen Antti, Saastamoinen KalleFysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässäHaapakoski Minna, Korniloff Katariina, Malinen Anita, Parviainen Tiina, Silvennoinen Minna, Vesisenaho MikkoTervetuloa ryhmäytymään - digisti!Impiö Niina, Mäenpää Kati, Vaskuri PaulaTutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseenEiniö Keijo, Korsimo JanneExperiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote TeachingHaser Çiğdem, Lehtonen Lauri, Veermans MarjaanaLukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseenHaakana Suvi, Hirvensalo Virpi, Saarinen AinoPerinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössäMattila Miikka, Palola ElinaEtäopetuksen opit jatkokäyttöönVesalainen JanetteMAOL^2 - oppimisympäristöHiltula Teemu, Välimäki Jasmin