×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2025
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
Immersiivinen oppiminen
×
kieltenopetus
×
käden taidot
×
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
×
luovuus
×
ohjauksen etiikka
×
opintojen ohjaus
×
yrittäjyys
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
luovuus
tulevaisuuksien tutkimus
Yhteistyö
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
kieltenopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Yhteistyö
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
hyvinvointiteknologia
kieltenopetus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Robotiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
KiVAKO – Digitaalinen muutos korkeakoulujen kieltenopetuksessa
Etäopetus
kieltenopetus
Yhteistyö
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytiikka
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
Siltoja digikuilun ylitykseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
kieltenopetus
kotoutuminen
lukutaito
opetuksen laatu
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Arviointi
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
sisällöntuotanto
Yksilöllinen oppiminen
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Tulossa pian
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
käden taidot
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytiikka
opetuksen laatu
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
ennakointi
opintojen ohjaus
Tytöt ja teknologia
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
luovuus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Kiva ko on kielissä yhteistyötä
Hyvät käytänteet
kieltenopetus
Yhteistyö
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytiikka
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto