×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
ITK publication
ITK App
Majoituskiintiöt
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
All Events
Finland / Suomi
Augmented and virtual reality
×
Content creation
×
digitaalinen osaaminen
×
Leadership
×
Programming
×
Thursday 02
December
2021
Digiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajan
Good practices
Leadership
Learning environments
Tiimityötä ja yhteisöllistä oppimista uudessa lukiossa
Content creation
Exploratory learning
yhteisöllinen oppiminen
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized Learning
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Content creation
Distance education
Education technology
Spaces and learning
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
Foresight
Good practices
Leadership
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
Augmented and virtual reality
Cooperation
Language education
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
Pedagogisesti pikkuisen parempi Moodle
Content creation
Distance education
Education technology
Learning environments
Quality of teaching
Kriittisen digitaaliseen osaamisen keskeiset elementit kouluopetuksen näkökulmasta
digitaalinen osaaminen
Good practices
kriittinen monilukutaito
laaja-alaiset taidot
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
Johdossako vika?
Assessment
Leadership
Tutoring
Friday 03
December
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized Learning
Well-being technology
Tekijänoikeudet digiaikaan opetuksessa – mikä muuttuu?
Content creation
Distance education
Learning environments
tekijänoikeus
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytics
Content creation
Language education
Learning environments
MOOC
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
Cooperation
Foresight
Leadership
Quality of teaching
Tutoring
Zoom-reppu – videotallennusta helposti paikassa kuin paikassa
Content creation
Education technology
video
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Cooperation
Distance education
Good practices
Leadership
Teachership
Tutoring
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Assessment
Content creation
Good practices
Personalized Learning
Study guidance
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Coming soon
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Good practices
Leadership
Tutoring
Mediakanavat Tampereelle keväällä 2020
Content creation
Cooperation
Distance education
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments
Tehtiin oma! Opetuksen järjestäjä avoimen digimateriaalin tuottajana.
Content creation
Cooperation
Learning environments
Quality of teaching
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Yhdessä tehden - Löydä, tee ja jaa avoimia aineistoja ja oppimateriaaleja
avoimet oppimateriaalit
Content creation
Cooperation
Good practices
kulttuuriperintö
Google Sites - innovatiivisesti arjessa
Content creation
Education technology
Good practices
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
Augmented and virtual reality
Content creation
Education technology