-
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
-
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
-
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
-
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
-
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
-
Yhdessä tehden - Löydä, tee ja jaa avoimia aineistoja ja oppimateriaaleja
-
Kokemuksia etä- ja hybridiopetuksesta opettajankoulutuksen kontekstissa Covid-19 kriisin aikana.
-
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
-
Mediakanavat Tampereelle keväällä 2020
-
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
Syksyllä 2018 ammatillisessa oppilaitoksessamme valittiin kuusi opettajaa kehittämään digitaalista pedagogiikkaa 100 %:n työajalla. Toiminnan rakentamisen pohjana ovat olleet opettajien tarpeet ja toiveet sekä organisaatiomallin, kaupungin digitalisaatio-ohjelman ja ammatillisen koulutuksen reformin asettamat vaatimukset. Toimintaa arvioidaan ja muovataan ajankohtaisten ja muuttuvien tarpeiden mukaiseksi jatkuvan palautteen, yhteistyön ja digitaalisen pedagogiikan käytön pohjalta.
Esittelemme ketterän kehittämisen mallia digitaalisen pedagogiikan edistämisessä koulutusorganisaatiossa ja poikkeusajan mukanaan tuomia muutoksia toimintaan. Esittelemme myös digitaalisen pedagogiikan tiimin toiminnan määrällisiä ja laadullisia vaikutuksia oppilaitoksen digipedagogiikan käyttöön sekä henkilöstön digipedagogiseen osaamiseen. Liitteenä kuva palvelutarjonnastamme henkilöstölle vuonna 2021.