×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2025
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
ennakointi
×
lukutaito
×
pelillistäminen
×
Robotiikka
×
verkko-opetus
×
verkko-oppiminen
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
kotoutuminen
lukutaito
Oppimisvaikeus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Työssä oppiminen
Metropolian digiklinikka 2020-2021
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
verkko-oppiminen
Kielitietoisuus etäkursseilla
Etäopetus
kotoutuminen
lukutaito
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
ennakointi
Hyvät käytänteet
johtaminen
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
hyvinvointiteknologia
kieltenopetus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Robotiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Digitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuus
Etäopetus
opetuksen laatu
vaikuttavuustutkimus
verkko-oppiminen
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
opetussuunnitelma
Robotiikka
Tulevaisuuden taidot
tutkiva oppiminen
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
ennakointi
Hyvät käytänteet
medialukutaito
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Digitaalinen lukemisen ja kirjoittamisen taitojen arviointimenetelmä nuorille ja aikuisille
Arviointi
Hyvät käytänteet
lukutaito
Opetusteknologia
Musiikin verkko-oppiminen aikuisten arjessa
aikuisopiskelijat
musiikki
verkko-oppiminen
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
ennakointi
johtaminen
opetuksen laatu
tutorointi
Yhteistyö
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Siltoja digikuilun ylitykseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
kieltenopetus
kotoutuminen
lukutaito
opetuksen laatu
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Ei se merkki vaan se laatu - osaamismerkit verkko-opetuksen laatutyössä
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
verkko-opetus
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Tulossa pian
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Koodaus
medialukutaito
Opetusteknologia
Robotiikka
tutkiva oppiminen
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
ennakointi
tiedolla johtaminen
tiedontuotannon kehittäminen
toiminnanohjaus
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
ennakointi
opintojen ohjaus
Tytöt ja teknologia
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
saavutettavuus
verkko-opetus
Yksilöllinen oppiminen
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen