-
Posteri: Lukioiden aineenopettajien sijaisuudet, erityisopetus ja opinto-ohjaus online-opetuspalvelun kautta
Oksa Jukka
-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
-
Englannin ja ruotsin yhdistelmäopinnot lukiossa
Salminen Tuija
-
Yhteisöllistä oppimista fasilitointityökaluja ja tekoälyä hyödyntäen
Pauliina Venho
-
Verkkotutkinnot – mahdollisuuksia joustavaan oppimiseen ja yhteistyöhön
Kullaslahti Jaana
-
Saavutettavan hybridiopetuksen työkalupakki
Keihäs Piia
-
Opettajan työn keventäminen digipedagogisella suunnittelulla
Monica Aejmelaeus
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
(1 tunti 30 minuuttia)
Mira Perämäki
Koulutuspäällikkö
at Mediamaisteri Oy
Perämäki Mira
, Projektipäällikkö
Mediamaisteri Oy
Perinteisissä koulutuksissa oppijoille esitetään usein teoriatieto, jonka jälkeen osaaminen testataan erilaisten kysymysten tai tehtävien avulla. Tämän mallin haaste on siinä, että se voi johtaa herkästi “infoähkyyn” ja mittaa enemmän lähimuistia kuin ongelmanratkaisukykyä.
Mitä?
Pohdimme millaisissa tilanteissa skenaariopohjaiset sisällöt ovat hyvä ratkaisu sisällön tuottamiselle
Käymme läpi skenaarion suunnittelun ja käsikirjoittamisen vaiheet ja yleiset sudenkuopat
Tutustumme H5P:n Branching Scenario -työkaluun (workshopin sisältö ei ole muilta osin riippuvainen käytettävästä työkalusta, vaan vinkkejä voi soveltaa myös muihin)
Kenelle?
Kaikki verkkokoulutusten sisältöjä tuottavat tai muuten vain aiheesta kiinnostuneet.
Huom! Ota oma älylaite mukaan workshopin aktivoivia osuuksia varten.