Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2023
-
Englannin ja ruotsin yhdistelmäopinnot lukiossa
Salminen Tuija
-
Posteri: Lukioiden aineenopettajien sijaisuudet, erityisopetus ja opinto-ohjaus online-opetuspalvelun kautta
Oksa Jukka
-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
-
Yhteisöllistä oppimista fasilitointityökaluja ja tekoälyä hyödyntäen
Pauliina Venho
-
Opettajan työn keventäminen digipedagogisella suunnittelulla
Monica Aejmelaeus
-
Saavutettavan hybridiopetuksen työkalupakki
Keihäs Piia
-
Verkkotutkinnot – mahdollisuuksia joustavaan oppimiseen ja yhteistyöhön
Kullaslahti Jaana
-
Vantaudu digipedagogiikalle!
Nyqvist Maarit
-
Digitaalisen ohjauksen ja digitaitojen harjoittelun mallien edellytyksiä työpajatoiminnassa
Kolehmainen Marjo
-
Työpaja Hololensien mahdollisuuksista ammattiopetuksessa
Heino Sami
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
(1 tunti 30 minuuttia)
Perämäki Mira
, Projektipäällikkö
Mediamaisteri Oy
Perinteisissä koulutuksissa oppijoille esitetään usein teoriatieto, jonka jälkeen osaaminen testataan erilaisten kysymysten tai tehtävien avulla. Tämän mallin haaste on siinä, että se voi johtaa herkästi “infoähkyyn” ja mittaa enemmän lähimuistia kuin ongelmanratkaisukykyä.
Mitä?
Pohdimme millaisissa tilanteissa skenaariopohjaiset sisällöt ovat hyvä ratkaisu sisällön tuottamiselle
Käymme läpi skenaarion suunnittelun ja käsikirjoittamisen vaiheet ja yleiset sudenkuopat
Tutustumme H5P:n Branching Scenario -työkaluun (workshopin sisältö ei ole muilta osin riippuvainen käytettävästä työkalusta, vaan vinkkejä voi soveltaa myös muihin)
Kenelle?
Kaikki verkkokoulutusten sisältöjä tuottavat tai muuten vain aiheesta kiinnostuneet.
Huom! Ota oma älylaite mukaan workshopin aktivoivia osuuksia varten.