-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
-
STEAM-prosessi tutuksi ja monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnittelu
Vorne Paula
-
Digiosaajaksi yhdessä oppien ja kokeillen- oppimisympäristö digitaitojen vahvistamiseen vammaistyöss
Keskikuru Sanna
-
Yhteisellä digilennolla pedagogiikkaan!
Heli Hemilä
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Ammatillisten oppilaitosten digikyvykkyys
Peltonen Marika
-
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Turunen Hannu
-
Digitaalisen ohjauksen ja digitaitojen harjoittelun mallien edellytyksiä työpajatoiminnassa
Kolehmainen Marjo
-
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Mira Perämäki
-
Koulun digitaalinen ensiapukaappi
Ilola Marianne
Saavutettavan hybridiopetuksen työkalupakki
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Keihäs Piia
Projektipäällikkö
at Suomen eOppimiskeskus ry
honkonen Kaisa
, asiantuntija
Suomen eOppimiskeskus ry
Posterimme esittelee hybridiopetuksen ja -työskentelyn "työkalupakkia", joka kattaa mm. pedagogiset valinnat, tekniset ratkaisut sekä osaamiset saavutettavien hybriditilantaiden onnistumiseksi. Erityistä huomiota kiinnitetään mm. läsnäolon tunteen vahvistamiseen sekä toimivan vuorovaikutuksen luomiseen.
Työkalupakin sisältöä on testattu ammatillisen koulutuksen sekä ammattikokeakoulun piloteissa todellisten käyttäjien kanssa. Työkalupakki on koostettu piloteista saatujen kokemusten sekä niissä opittujen hyvien käytänteiden perusteella.
Työkalupakin materiaaleja voi hyödyntää oman hybriditilanteiden suunnitteluun sekä kehittämiseen.