-
Koulun digitaalinen ensiapukaappi
Ilola Marianne
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Google for Education - valjasta käyttöön tietoturvan huippuominaisuudet
Holmgren Piia
-
Suunnittele ICT:n ilmasto- ja ympäristövaikutusten oppitunti
Vuohelainen Hanna
-
Ammatillisten oppilaitosten digikyvykkyys
Peltonen Marika
-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Virtuaalistudio
Kaasinen Kari
-
Digiosaava.fi edistää ammatillisen koulutuksen digitalisaation osaamista ja johtamista
Mäentausta Miia
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
Tapahtuma Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2023
starts on
20. huhtikuuta 2023 klo 9.30.00 +0300
STEAM-prosessi tutuksi ja monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnittelu
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
(1 tunti 30 minuuttia)
Kohderyhmä: Luokanopettajat
Työpajassa käydään toiminnallisesti läpi STEAM-prosessi ja sen hyödyntämistä opetuksessa sekä jaetaan ideoita monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnitteluun ja toteutukseen perusopetuksessa. STEAM-prosessi on Oulussa monista eri prosessimalleista räätälöity malli, jonka avulla STEAM-oppimiskokonaisuuksista tulee oppilaita aktivoivia ja osallistavia.
Työpajan aikana käydään läpi STEAM-prosessin kaikki vaiheet. Lisäksi jaetaan vinkkejä siihen miten eri tavoin monialaisia oppimiskokonaisuuksia on toteutettu eri luokka-asteilla perusopetuksessa. Tämä workshop sopii kaikille perusopetuksen parissa työskenteleville.