-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
Signaali - oppimisen ihanuutta lukiokoulutukseen
Lahti Aleksi
-
Englannin ja ruotsin yhdistelmäopinnot lukiossa
Salminen Tuija
-
STEAM-prosessi tutuksi ja monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnittelu
Vorne Paula
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Tulevaisuuskuvittelun työpaja
Rongas Anne
-
Digiä ja suomen kieltä vahvistamassa
Heininen Miia
-
Kiusaamisen vastainen työkalu Google ympäristössä
Robert Bahr
-
Innostu osaamismerkeistä
Sjöblom Merja
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
Mitä opettajien, lasten ja nuorten tulisi tietää tekoälystä? Mitä ja miten tekoäly voi toimia oppimisen välineenä ja miten sitä voidaan hyödyntää uutta luovassa toiminnassa? Tekoälyä varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen-esityksen aikana kuulet käytännön esimerkkien kautta uusimmat kuulumiset Innokas-verkostossa käynnissä olevista hankkeista, joissa tekoälyä tarkastellaan ja tutkitaan sekä ilmiönä, oppimisen kohteena, että oppimisen välineenä. Esitys rakentuu päiväkotiryhmissä ja perusopetuksen eri luokkatasoilla toteutettujen opetuskokeilujen, niihin linkittyvän tutkimuksen ja kokeiluista saatujen kokemusten kuvauksesta sekä tulosten pohjalta suunnitteilla olevan oppimispolkuluonnoksen esittelystä.
Yleisöä osallistava esitys toteutetaan hankkeen vetäjien, opettajien ja tutkijan vuoropuheluna.