×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Artificial intelligence
×
Assessment
×
Good practices
×
Thursday 06
October
2022
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Education technology
Good practices
Learning environments
Kohti 2030 – Koulutuksen suuntaviivoja
Good practices
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Education technology
Good practices
Learning environments
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Distance education
Good practices
Learning environments
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Robotics
Podcastit osana korkeakoulun uuden tiedon julkaisemista.
Good practices
Learning environments
Strateginen osaamisen ja oppimisen johtaminen polkumallin pohjalta
Good practices
Personalized Learning
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Artificial intelligence
Education technology
Good practices
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Good practices
Personalized Learning
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Artificial intelligence
Education technology
Learning environments
Tarua vai Totta - informaation- ja tiedon lukutaito osana demokratian kulmakiviä
Good practices
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Pelilukutaitopedagogiikkaa muotoilemassa
Good practices
Learning environments
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Digipolku-hanke digitaitojen yhteiset oppimispolut
Education technology
Good practices
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Good practices
Learning environments
STEAM
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Good practices
Learning environments
STEAM
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Distance education
Education technology
Good practices
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Education technology
Good practices
Learning environments
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
Tiedettä ja Taidetta
Education technology
Good practices
Learning environments
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Good practices
Personalized Learning
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
Digipedagogit kuin lehmät laitumella
Good practices
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
Malu-integrointia rakennusalalla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Good practices
Learning environments
STEAM
Suunnittelu- ja arviointityökalu OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa koulua
Analytics
Assessment
Learning environments
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Education technology
Good practices
Learning environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Good practices
Learning environments
STEAM
Friday 07
October
2022
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Education technology
Good practices
Learning environments
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
STEAM koko koulun asiaksi
Good practices
STEAM
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Eriyttäminen käsitöissä Qr-koodien avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Education technology
Good practices
Personalized Learning
School mentoring model - malli koulujen tukemiseen digiteknologian käytön kehittämisessä
Good practices
Learning environments
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytics
Good practices
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Digitaalinen yhteistyö
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Education technology
Good practices
Learning environments
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytics
Good practices
Learning environments
MOKista oppii! Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja ammatillinen oppiva yhteisö
Good practices
Learning environments
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Tehdään yhdessä!
Good practices
Learning environments
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Education technology
Good practices
Personalized Learning
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Micro courses provide opportunities to make expertise visible
Distance education
Education technology
Good practices
Miten tila vaikuttaa opettamiseen ja oppimiseen?
Good practices
Learning environments
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Distance education
Education technology
Good practices
Coming soon
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Learning environments
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Assessment
Distance education
Learning environments
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Good practices
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Distance education
Education technology
Good practices
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Education technology
Good practices
Learning environments
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Helsingin verkkolukio
Distance education
Good practices
Personalized Learning
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Good practices
Learning environments
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytics
Assessment
Learning environments
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Good practices
Personalized Learning
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Good practices
Learning environments
Robotics
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Digiterkkarit äitien tukena
Education technology
Good practices
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Distance education
Education technology
Good practices
Hybridit työskentelytavat
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Assessment
Learning environments
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Good practices
Oppimismuotoilun työpaja
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning