-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Hiltunen Kasper
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
Oppimismuotoilun työpaja
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
(1 hour 30 minutes)
Target group: University of applied sciences: Teachers
Laapio Isto
isto.laapio@mediamaisteri.com
Perämäki Mira
, Projektipäällikkö/Oppimismuotoilija
Mediamaisteri Oy
mira.peramaki@mediamaisteri.com
0102818023
Opit oppimismuotoilua käytännön esimerkkien avulla ja yhdessä sparraillen
Mitä on oppimismuotoilu?
Miksi oppimismuotoilu?
Verkkokurssin muotoiluprosessi hyödyntäen ADDIE-mallia
koulutustarveanalyysi (A)
verkkokoulutuksen alkumäärittely (D)
verkkokoulutuksen pedagoginen käsikirjoitus (D)
verkkokoulutuksen tuotanto (I)
verkkokoulutuksen arviointi (E)
Saat ideoita ja työkalupakkiisi välineitä, joiden avulla vaikuttavan verkkokoulutuksen luominen onnistuu varmasti.