ITK2022
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Hiltunen Kasper
-
Oppimismuotoilun työpaja
Laapio Isto
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Helsingin verkkolukio
Lähde Markus
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Posterin pdf-versio
Posterin tehtävä esitellä kaksi materiaalipankkia. Materiaalipankit on tehty kouluille ja huoltajille.
Kouluille tehdyllä sivustolla on luokka-asteittain kootusti digiturvatuntien materiaaleja. Tunteja on tänä vuonna pilotoitu ja testattu alueellisesti. Digiturvatuntien päätavoite on vahvistaa lasten ja nuorten turvataitoja ja kykyä tunnistaa potentiaalisesti uhkaavia tai vaarallisia tilanteita digiympäristöissä. Huoltajien sivustolla on infoa kootusti lapsen mediahyvinvointiin ja turvallisuuteen liittyen. Keskustelu lapsen mediakuulumisista tulisi olla osa jokaisen kodin arkea.