-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Anni Autere-Kesti
Autere-Kesti Anni
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Aalto Anna-Reetta
-
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Tomi Rautaoja
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
Olemme kehittäneet etäopetuksen palvelumuotoilun pohjalta tieto- ja tutkimusperustaisen hybridiopetuksen mallin, joka on työkalu ja opas, joka auttaa ja edistää opettajan suunnittelua hybridiopetukseen pohjaavan kurssin. Oppaassa on myös ainekohtaisia vinkkejä ja ideoita teknisiin välineisiin, joita tarvitaan. Mallia on kehitetty syklisesti kolmessa vaiheessa ja viimeisin versio valmistuu tänä keväänä.
Esityksessä käymme läpi kehitystyön prosessin, hybridikurssin suunnittelutyökalun toiminnan, opiskelijoiden kokemukset sekä tekniset ratkaisut, jotka mahdollistavat hybridiopetuksen. Sivuamme myös malleja kuinka lukiot voivat toteuttaa kustannusneutraalisti hybridiin pohjaavia kurssivaihtoja.
Linkki hankkeen blogiin, johon päivitetään kesän aikana myös valmis hybridimalli:
https://blogs.helsinki.fi/lukionhybridimalli/