-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Autere-Kesti Anni
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
Koko koulu koodaa
Hämäläinen Hanna
-
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Maasalo Ida
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
Olemme kehittäneet etäopetuksen palvelumuotoilun pohjalta tieto- ja tutkimusperustaisen hybridiopetuksen mallin, joka on työkalu ja opas, joka auttaa ja edistää opettajan suunnittelua hybridiopetukseen pohjaavan kurssin. Oppaassa on myös ainekohtaisia vinkkejä ja ideoita teknisiin välineisiin, joita tarvitaan. Mallia on kehitetty syklisesti kolmessa vaiheessa ja viimeisin versio valmistuu tänä keväänä.
Esityksessä käymme läpi kehitystyön prosessin, hybridikurssin suunnittelutyökalun toiminnan, opiskelijoiden kokemukset sekä tekniset ratkaisut, jotka mahdollistavat hybridiopetuksen. Sivuamme myös malleja kuinka lukiot voivat toteuttaa kustannusneutraalisti hybridiin pohjaavia kurssivaihtoja.
Linkki hankkeen blogiin, johon päivitetään kesän aikana myös valmis hybridimalli:
https://blogs.helsinki.fi/lukionhybridimalli/