×
Home
Blog
ITK2025
accommodation
event venue
Info
ITK publication
ITK App
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
All Events
Finland / Suomi
Augmented and virtual reality
×
Crafts
×
Creativity
×
Future skills development
×
Information retrieval
×
Learning styles
×
Study guidance
×
tulevaisuuden skenaariot
×
Well-being technology
×
Thursday 02
December
2021
10 x arki
Education technology
Learning environments
Learning styles
Spaces and learning
Erilaiset oppijat nettilukijoina
Information retrieval
Media literacy
Personalized Learning
Rampertti-tukiäly opiskelijan arjen tueksi
Information retrieval
Learning environments
Personalized Learning
tukiäly
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized Learning
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Assessment
Foresight
Information retrieval
osaaminen
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
Cooperation
Creativity
tulevaisuuksien tutkimus
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
Augmented and virtual reality
Cooperation
Language education
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytics
Artificial intelligence
ohjauksen etiikka
Study guidance
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
HOT-hyvinvointipalvelut opiskelun tukena (Opinvoimala)
Information retrieval
Personalized Learning
Well-being technology
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
Artificial intelligence
Education technology
Language education
Personalized Learning
Robotics
Study guidance
Well-being technology
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytics
Education technology
Personalized Learning
Study guidance
Friday 03
December
2021
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Artificial intelligence
Education technology
Learning styles
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized Learning
Well-being technology
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Personalized Learning
Quality of teaching
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
Creativity
Mathematics
Teachership
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytics
Artificial intelligence
Cooperation
Data security
Foresight
Personalized Learning
Study guidance
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Assessment
Content creation
Good practices
Personalized Learning
Study guidance
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized Learning
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Coming soon
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Assessment
Foresight
Information retrieval
osaaminen
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
Education technology
Good practices
Study guidance
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
Learning environments
Learning styles
Personalized Learning
saavutettavuus
verkko-opetus
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytics
Exploratory learning
Information retrieval
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
Augmented and virtual reality
Content creation
Education technology
Fysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässä
Distance education
Learning environments
simulaatio-oppiminen
Well-being technology
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
Study guidance
Tutoring
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
case-simulaatio
Cooperation
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Well-being technology
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
Foresight
Study guidance
Tytöt ja teknologia
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytics
Distance education
Good practices
Study guidance