Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2024
-
Ammatillisia sisältöjä etänä erityisopiskelijoille – riittävät digipedagogiset taidot opettajille
Oksanen Karolina
-
PODI - polkuja ja palveluja digitaaliseen ohjaukseen ja oppimiseen
Maija-Liisa Laukkanen
-
Pelikasvatus 6.-9. luokkalaisten oppimisen tukena
Järvenpää Timo
-
Verkkosimulaatio-opettaminen mahdollisuutena
Laitomaa Heidi
-
Testattuja menetelmiä opettajien digi(peda)osaamisen vahvistamiseksi
Halla Mirje
-
Tule mukaan: Computational Thinking ongelmanratkaisutaitona perusopetuksessa
Markkanen Aleksi
-
Ei digihikeä vaan ammatillista näyttöön perustuvaa toiminallista osaamista!
Kamberg Sini-Charlotta
-
Teknostressin hallinta lähi- ja etäopetustilanteissa
Mehtälä Saana
-
Opinvoimala.fi:sta lisävirtaa opiskeluun
Luostarinen Aki
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
Teknologia renkinä opetuksen laadun parantamisessa
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Tyyppi:
ITK-posteri
Kohderyhmä:
- Esiopetuksen henkilöstö
- Luokanopettajat
- Opiskelijat ja tutkijat
Tornberg Lea
, yrittäjäopettaja
Coulu Systems Oy
Teemme posterin, jossa on sarjakuvamaisesti kuvattu oheisessa tarjousPDF:ssä kerrottujen hyötyjen toteutumisprosessi. Kuvaamme siis oppilasta aktivoivan ja monipuolisella tuella itseohjautuvuutta vahvistavan ja kehittävän prosessin. Teemme näkyväksi sekä oppijan että opettajan suurimmat hyödyt. Konkretisoimme opettajan resursseja ja oppimisprosessien laadukasta johtamista vahvistavat uudenlaiset toimintamallit.