Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2024
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
-
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Tornberg Lea
-
Kuvataidetta tekoälyllä STEAM-prosessin keinoin
Vorne Paula
-
Kuinka luot mikro- ja nanokursseja?
Perämäki Mira
-
Ammatillisia sisältöjä etänä erityisopiskelijoille – riittävät digipedagogiset taidot opettajille
Oksanen Karolina
-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
- Esiopetuksen henkilöstö
- Luokanopettajat
- Peruskoulun aineenopettajat
Tässä työpajassa perehdymme LeaDo-pedagogiikan syntyyn eli ensiksi osallistujat saavat vastauksia, mihin pedagogisiin traditionaalisiin ongelmiin, miksi ja miten opettaja lähti kokeilemalla kehittämään ratkaisuja. Miksi opettaja halusi itsensä oppitunneilla pois oppimisen keskiöstä? Miten opettajan toiminnan muutokset saivat oppilaat aktiivisemmiksi ja hyödyntämään parviälyä? Mitä muutoksia pedagoginen muutos toi toimintakulttuuriin ja oppimisen tukeen? Miten opettaja sai moninkertaistettua resurssinsa ja miksi oppilaiden tulokset, työrauha ja motivaatio paranivat? Kuulet ja näet esimerkkejä eri ikäisten kanssa tehdyistä kokeiluista sekä lasten että opettajien näkökulmista.
Workshopissa pääset testaamaan kokeilujen kautta syntynyttä yleisen tuen hybridisovellusta. Autan sinua löytämään siten itsestäsi uusia resurssivarantoja omaan työhösi. Työpajan jälkeen saat itsellesi kaikki työpajassa syntyneet opetusmateriaalit sähköpostiisi. Workshopin tavoitteena on avata osallistujille uudet näkymät oman toiminnan organisointiin niin, että kiire ja kaaoksen tunne vähenee sekä hallinnan tunne lisääntyy.