-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Digiterkkarit äitien tukena
Kukkonen Erika
-
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Jantunen Riikka
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
Esittäjän organisaatiossa on tehty hyödynnetty erilaista puettavaa sensoriteknologiaa opetuksessa monialaisessa opetuksessa vuodesta 2015 alkaen ja esittäjä väitteli vuonna 2020 aiheeseen liittyen. Lisäksi esittäjä on toiminut asiantuntijana isossa tekoälyhankkeessa, jossa tutkittiin eri koneoppimisratkaisujen kyvykkyyttä jalostaa uutta tietoa koulusta kertyvästä digitaalisesta datasta. Esitys tarkastelee sensoripohjaisen oppimisen ja koulusta kertyvän datan mahdollisuuksia oppimisessa. Mitä uutta uudet koneoppimispohjaiset järjestelmät voivat jalostaa oppilaista ja oppimisympäristöstä kertyvästä sensoridatasta? Voidaanko mertyksellisiä oppimiskokemuksia mitata oppimistilanteista ja miten koulusta kertyvää sensoridataa voisi hyödyntää esimerkiksi ennaltaehkäisevässä terveydenhuollossa ja tulevaisuuden SOTE-ratkaisuissa? Esityksessä yhdistyy vankka käytännön kokemus tutkittuun tietoon. Esittäjä tietokirjailija ja kokenut puhuja sekä on esiintynyt yli 200 tilaisuudessa kotimaassa ja ulkomailla.