-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
iPad monipuolisesti ja luovasti
Koivumaa Simon
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Anni Autere-Kesti
Autere-Kesti Anni
Esittäjän organisaatiossa on tehty hyödynnetty erilaista puettavaa sensoriteknologiaa opetuksessa monialaisessa opetuksessa vuodesta 2015 alkaen ja esittäjä väitteli vuonna 2020 aiheeseen liittyen. Lisäksi esittäjä on toiminut asiantuntijana isossa tekoälyhankkeessa, jossa tutkittiin eri koneoppimisratkaisujen kyvykkyyttä jalostaa uutta tietoa koulusta kertyvästä digitaalisesta datasta. Esitys tarkastelee sensoripohjaisen oppimisen ja koulusta kertyvän datan mahdollisuuksia oppimisessa. Mitä uutta uudet koneoppimispohjaiset järjestelmät voivat jalostaa oppilaista ja oppimisympäristöstä kertyvästä sensoridatasta? Voidaanko mertyksellisiä oppimiskokemuksia mitata oppimistilanteista ja miten koulusta kertyvää sensoridataa voisi hyödyntää esimerkiksi ennaltaehkäisevässä terveydenhuollossa ja tulevaisuuden SOTE-ratkaisuissa? Esityksessä yhdistyy vankka käytännön kokemus tutkittuun tietoon. Esittäjä tietokirjailija ja kokenut puhuja sekä on esiintynyt yli 200 tilaisuudessa kotimaassa ja ulkomailla.