-
Signaali - oppimisen ihanuutta lukiokoulutukseen
Lahti Aleksi
-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Digitaalisen ohjauksen ja digitaitojen harjoittelun mallien edellytyksiä työpajatoiminnassa
Kolehmainen Marjo
-
Robotiikkaopetus, Riihimäen malli
Viitanen Reetta
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Uudet digipedataidot 0-100! täydennyskoulutusta opettajille
Koistinen Hanna
-
Työpaja Hololensien mahdollisuuksista ammattiopetuksessa
Heino Sami
-
Digiosaajaksi yhdessä oppien ja kokeillen- oppimisympäristö digitaitojen vahvistamiseen vammaistyöss
Keskikuru Sanna
-
Sopuisaa elämää Studentan kanssa
Salo Elina
Mitä opettajien, lasten ja nuorten tulisi tietää tekoälystä? Mitä ja miten tekoäly voi toimia oppimisen välineenä ja miten sitä voidaan hyödyntää uutta luovassa toiminnassa? Tekoälyä varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen-esityksen aikana kuulet käytännön esimerkkien kautta uusimmat kuulumiset Innokas-verkostossa käynnissä olevista hankkeista, joissa tekoälyä tarkastellaan ja tutkitaan sekä ilmiönä, oppimisen kohteena, että oppimisen välineenä. Esitys rakentuu päiväkotiryhmissä ja perusopetuksen eri luokkatasoilla toteutettujen opetuskokeilujen, niihin linkittyvän tutkimuksen ja kokeiluista saatujen kokemusten kuvauksesta sekä tulosten pohjalta suunnitteilla olevan oppimispolkuluonnoksen esittelystä.
Yleisöä osallistava esitys toteutetaan hankkeen vetäjien, opettajien ja tutkijan vuoropuheluna.