×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2023
Ilmoittautuminen
ITK-ohjelmakartta
ITK-posterit
ITK-webinaarit
ITK-workshopit
ITK-bussit
ITK-menu
ITK-sovellus
ITK2023-kuvia
PDF-ohjelma
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-sovellus
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
ITK2023
Immersiivinen oppiminen
×
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
×
luovuus
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
luovuus
tulevaisuuksien tutkimus
Yhteistyö
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
kieltenopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Yhteistyö
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Tulossa pian
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
luovuus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
käden taidot
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt