×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Augmented and virtual reality
×
Good practices
×
Thursday 06
October
2022
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Education technology
Good practices
Learning environments
EDUXR - oppimisen retkiä toiseen todellisuuteen
Augmented and virtual reality
Distance education
Learning environments
tapahtumien järjestäminen virtuaalitodellisuudessa
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Education technology
Good practices
Learning environments
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Kohti 2030 – Koulutuksen suuntaviivoja
Good practices
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Distance education
Good practices
Learning environments
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Strateginen osaamisen ja oppimisen johtaminen polkumallin pohjalta
Good practices
Personalized Learning
Podcastit osana korkeakoulun uuden tiedon julkaisemista.
Good practices
Learning environments
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Robotics
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Good practices
Personalized Learning
Tarua vai Totta - informaation- ja tiedon lukutaito osana demokratian kulmakiviä
Good practices
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Artificial intelligence
Education technology
Good practices
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
Pelilukutaitopedagogiikkaa muotoilemassa
Good practices
Learning environments
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Good practices
Learning environments
STEAM
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Digipolku-hanke digitaitojen yhteiset oppimispolut
Education technology
Good practices
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Good practices
Learning environments
STEAM
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Distance education
Education technology
Good practices
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Tiedettä ja Taidetta
Education technology
Good practices
Learning environments
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Education technology
Good practices
Learning environments
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Good practices
Personalized Learning
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Distance education
Good practices
Hybrid Teaching
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
Digipedagogit kuin lehmät laitumella
Good practices
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Good practices
Learning environments
STEAM
Malu-integrointia rakennusalalla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Good practices
Learning environments
STEAM
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Education technology
Good practices
Learning environments
Friday 07
October
2022
STEAM koko koulun asiaksi
Good practices
STEAM
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Education technology
Good practices
Learning environments
Eriyttäminen käsitöissä Qr-koodien avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
School mentoring model - malli koulujen tukemiseen digiteknologian käytön kehittämisessä
Good practices
Learning environments
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Digitaalinen yhteistyö
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytics
Good practices
MOKista oppii! Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja ammatillinen oppiva yhteisö
Good practices
Learning environments
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytics
Good practices
Learning environments
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Education technology
Good practices
Learning environments
Tehdään yhdessä!
Good practices
Learning environments
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Miten tila vaikuttaa opettamiseen ja oppimiseen?
Good practices
Learning environments
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Distance education
Education technology
Good practices
Micro courses provide opportunities to make expertise visible
Distance education
Education technology
Good practices
Coming soon
Helsingin verkkolukio
Distance education
Good practices
Personalized Learning
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Good practices
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Good practices
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Distance education
Education technology
Good practices
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Hybridit työskentelytavat
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Distance education
Education technology
Good practices
Digiterkkarit äitien tukena
Education technology
Good practices
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Good practices
Learning environments
Robotics
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Good practices
Personalized Learning
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Education technology
Good practices
Learning environments
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Oppimismuotoilun työpaja
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Good practices
Learning environments
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices