×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
ITK publication
ITK App
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
All Events
Finland / Suomi
Curriculum
×
Electronic examination
×
Flipped classroom
×
Language education
×
Robotics
×
Thursday 02
December
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
24/7 monitoimiareena ja Abitti-tenttiakvaario uudenlaisen toiminnan mahdollistajana lukiossa
Electronic examination
Good practices
Spaces and learning
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized Learning
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Assessment
Cooperation
Curriculum
Education technology
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
Augmented and virtual reality
Cooperation
Language education
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
Artificial intelligence
Education technology
Language education
Personalized Learning
Robotics
Study guidance
Well-being technology
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
Curriculum
Exploratory learning
Robotics
Tulevaisuuden taidot
KiVAKO – Digitaalinen muutos korkeakoulujen kieltenopetuksessa
Cooperation
Distance education
Language education
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
Cooperation
Curriculum
Education technology
yhteisöllinen oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Friday 03
December
2021
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytics
Content creation
Language education
Learning environments
MOOC
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Curriculum
Distance education
Education technology
kurssien suunnittelu
MOOC
Quality of teaching
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Tentittääkö? EXAMilla helpotusta opettajan arkeen
Assessment
Education technology
Electronic examination
korkeakoulujen välinen yhteistyö
opintojen joustavuus
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
Siltoja digikuilun ylitykseen
Distance education
Good practices
Immigrant integration
Language education
Literacy
Quality of teaching
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized Learning
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
Cooperation
Curriculum
Exploratory learning
Media literacy
Coming soon
Opi tehostamaan työtäsi Googlen työkalujen avulla!
Assessment
Electronic examination
Learning environments
Kiva ko on kielissä yhteistyötä
Cooperation
Good practices
Language education
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Mathematics
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Tietotekniikka oppiaineeksi
Curriculum
Quality of teaching
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Artificial intelligence
Education technology
Robotics
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen
MAOL^2 - oppimisympäristö
Distance education
Electronic examination
Learning environments
Mathematics
Quality of teaching
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics