Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
geomedia
×
Koodaus
×
luovuus
×
medialukutaito
×
opettajuus
×
pelillistäminen
×
yrittäjyys
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Erilaiset oppijat nettilukijoina
medialukutaito
tiedonhankinta
Yksilöllinen oppiminen
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Arviointi
opettajuus
Opetusteknologia
Netti kirjoitelman lähteenä: Oppilaat tarvitsevat tukea ideoiden yhdistelyyn eri teksteistä
medialukutaito
Monilukutaito
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Koodaus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Etäopetus
opettajuus
Opetusteknologia
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Etäopetus
learning design
opettajuus
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
luovuus
tulevaisuuksien tutkimus
Yhteistyö
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Koodaus
Opetusteknologia
opinnäytetyö
tilat ja oppiminen
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
ennakointi
Hyvät käytänteet
medialukutaito
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Tikapuumallilla lasten ja nuorten kriittinen geomedialukutaito vahvemmaksi
geomedia
medialukutaito
täydennyskoulutumateriaali
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Osaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiin
Arviointi
medialukutaito
nettilukutaito
Oppimisympäristöt
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Etäopetus
opettajuus
Oppimisympäristöt
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
medialukutaito
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Tulossa pian
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Koodaus
medialukutaito
Opetusteknologia
Robotiikka
tutkiva oppiminen
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
luovuus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Innovative Learning Environments (ILE) research
Koodaus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opettajuus
Yhteistyö
Lukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseen
Etäopetus
geomedia
medialukutaito
Yhteistyö
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen