Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
-
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
-
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
-
MAOL^2 - oppimisympäristö
-
Innovative Learning Environments (ILE) research
-
Etäopetuksen opit jatkokäyttöön
-
Oppimisen olohuoneesta digitutorointiin - Uusia ratkaisumalleja arjen perustaitojen parantamiseksi
-
Avoin opetus ja oppiminen
-
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
-
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
-
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Sijainti: Esityssali 14
-
Puheenjohtaja: Kimmo Koskinen
Ajankohta: 2.12.2021 15.00 - 15.30
(30 minuuttia)
Espoossa suomenkielinen varhaiskasvatus, Innokas Fab Lab, Kulttuuri Espoo ja kirjasto tekevät yhteistyötä toteuttaakseen varhaiskasvatus - ja esiopetussuunnitelmien arjen teknologia tavoitteita. Projektin aikana toimijat voivat myös toteuttaa omalle toiminalle asetettuja tavoitteita.
Kerromme, miten neljä toimijaa ja lapset hyötyvät yhteistyöstä.
>Ö<ppiäisagenttitoiminta on hauskaa tapa tutustua arjen teknologiaan itse tekemällä.
Lyhyt kuvaus siitä miten lukuvuoden 2019-2020 >Ö< ppiäistoiminta toteutuu:
- Eskarissa tutustutaan arjen teknologiaan
- Esiopettaja käy Öppiäisagentti -koulutuksessa (kerromme lisää tästä esityksen aikana J)
- Eskarit menevät open kanssa kirjastoon ja siellä kirjaston työntekijä lukee ennalta sovitun ja valittuun esiopetusryhmän valittuun teemaan sopivan kirjan.
- Rakennetaan robotteja eli Öppiäisiä (esimerkkejä esityksessä)
- Syödään eväät ja jutellaan arjen teknologiasta sekä huikeista tulevaisuuden keksinnöistä
- Samalla esiopettaja käy lainaamassa arjen teknologiaan ja valittuun teemaan liittyvät kirjat, jotka kirjaston työntekijä on valmiiksi valinnut
- Palataan eskariin ja jatketaan Öppiäisten elämää