Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2024
-
Tiedolla ohjaaminen SAMKissa
Keckman Marjo
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
LogTracker - Analytiikka oppijan ohjauksen tukena
Vihmalaakso Jarmo
-
Humanistisen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksojen laadun ja saavutettavuuden edistämisestä saadut kokemukset
Timonen Päivi
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
-
Opintopalautteet osana laadunhallintaa
Kuosa Kirsi
-
Opinvoimala.fi:sta lisävirtaa opiskeluun
Luostarinen Aki
-
Valmiuksia tulevaisuuteen: Ohjelmoinnillisen ja algebrallisen ajattelun arviointi ja oppiminen
Lehtonen Daranee
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
- Ammatillinen oppilaitos: Rehtorit ja johtajat
- Perusaste/lukio: Rehtorit ja johtajat
Posterin pdf-versio
Tule kuuntelemaan Lappeenrannan kokemuksia SELFIE-pilotoinnista perusopetuksessa ja lukiossa. SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) on maksuton digitaalisen osaamisen itsearviointiväline oppilaitoksille. SELFIE on Euroopan komission asettaman asiantuntijatyöryhmän kehittämä ja perustuu vahvaan tutkimukseen. Se tarjoaa perustellun arvion oppilaitoksen digitaalisesta osaamisesta.
SELFIE auttaa oppilaitoksia tunnistamaan digiosaamisen vahvuutensa ja heikkoutensa. Se tarjoaa oppilaitoksille tilannekuvan ("SELFIEn") digitaalisen osaamisen tasosta. Välinettä voivat käyttää alemman ja ylemmän perusasteen oppilaitokset sekä ammatilliset oppilaitokset Euroopassa. SELFIE loistava ominaisuus on, että sisältää valmista analytiikkaa. Kyselyn tulokset ovat luettavissa selkeinä graafeina ja työkalu auttaa analytiikan avulla yksiköitä tekemään yksikkökohtaiset kehittämissuunnitelmat.