Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2024
-
PODI - polkuja ja palveluja digitaaliseen ohjaukseen ja oppimiseen
Maija-Liisa Laukkanen
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
-
Hybridioppimisen iloa kasvattamassa
-
Verkkosimulaatio-opettaminen mahdollisuutena
Laitomaa Heidi
-
Valkeakosken kaupungin koulutuksen digitalisaation linjaukset 2027
Syvänen Antti
-
Generation AI tekoälyworkshop perusopetuksen opettajille: tutustu materiaaleihin ja sovelluksiin!
Laru Jari
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Ammatillisia sisältöjä etänä erityisopiskelijoille – riittävät digipedagogiset taidot opettajille
Oksanen Karolina
-
Tunnetaidot lasten ja kasvattajien supervoimiksi Feel & Play -sovelluksen avulla
-
HYVÄ HOMMA! Työelämätaitoja toisen asteen opiskelijoille
Olkkonen Minna
Innokas: Kohti digipedagogista kehittäjätoimijuutta – DigiErko in action!
digipedagogiikka
erikoistumiskoulutus
Innokas
kehittäjätoimijuus
Sijainti: Esityssali 21
-
Puheenjohtaja: Korhonen Ari
Ajankohta: 18.4.2024 11.15 - 11.45
(30 minuuttia)
Kohderyhmä:
- Kasvatuksen ja koulutuksen asiantuntijat
- Perusaste/lukio: Rehtorit ja johtajat
Karme Sorella
, projektipäällikkö
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta, Innokas-verkosto
Korhonen Tiina
, vastuukouluttaja, yliopistonlehtori
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta, Innokas-verkosto
Lagerstedt Sanna
, DigiErko-alumni, opetusteknologian pedagoginen asiantuntija
Ruskon kunta
Markkanen Minna
, DigiErko-alumni, lehtori
LAB-ammattikorkeakoulu
Pihlaja Päivi
, DigiErko-opiskelija, varhaiskasvatuksen pedagoginen asiantuntija
Rovaniemen kaupunki
Mikä Oppiminen ja opettaminen digitaalisissa ympäristöissä (DigiErko)-erikoistumiskoulutus on? Mitkä ovat koulutuksen tavoitteet ja millaista kehittämistoimintaa opettajat toteuttavat osana koulutusta? Tämän esityksen aikana kuulet koulutuksen digitaalisen todellisuuden ulottuvuuksista ja kehittäjätoimijuutta tukevista sisällöistä. Pääroolissa esityksessä ovat koulutukseen osallistuneiden opettajien tarinat koulutuksesta sekä eri kouluasteilla toteutetuista kehittämisprojekteista ja niiden vaikuttavuudesta.
Esityksen kohderyhmänä ovat kaikkien kouluasteiden opettajat ja rehtorit sekä kuntien ja kaupunkien opetuksen kehittämisestä vastaavat henkilöt.