-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
-
Vastuullinen tekoäly opiskeluhyvinvoinnissa ja ohjauksessa
Merikko Joonas
-
Opiskelijahyvinvointia digitaalisia oppimisympäristöjä kehittämällä
Sintonen Sanna
-
Työkaluja kriittisen nettilukutaidon opettamiseen
Kulju Pirjo
-
Inklusiivinen digipedagogiikka varhaiskasvatuksessa – kaikille sopivaa toimintaa digivälineillä
satu.nerg-ohman@espoo.fi
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
-
Tiedolla ohjaaminen SAMKissa
Keckman Marjo
-
Tule mukaan: Computational Thinking ongelmanratkaisutaitona perusopetuksessa
Markkanen Aleksi
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
Innokas: Kohti digipedagogista kehittäjätoimijuutta – DigiErko in action!
digipedagogiikka
erikoistumiskoulutus
Innokas
kehittäjätoimijuus
Paikka: Esityssali 21
-
Puheenjohtaja: Korhonen Ari
Ajankohta: 18.4.2024 11.15 - 11.45
(30 minuuttia)
Kohderyhmä:
- Kasvatuksen ja koulutuksen asiantuntijat
- Perusaste/lukio: Rehtorit ja johtajat
Korhonen Tiina
vastuukouluttaja, yliopistonlehtori
at Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta, Innokas-verkosto
Karme Sorella
, projektipäällikkö
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta, Innokas-verkosto
Korhonen Tiina
, vastuukouluttaja, yliopistonlehtori
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteellinen tiedekunta, Innokas-verkosto
Lagerstedt Sanna
, DigiErko-alumni, opetusteknologian pedagoginen asiantuntija
Ruskon kunta
Markkanen Minna
, DigiErko-alumni, lehtori
LAB-ammattikorkeakoulu
Pihlaja Päivi
, DigiErko-opiskelija, varhaiskasvatuksen pedagoginen asiantuntija
Rovaniemen kaupunki
Mikä Oppiminen ja opettaminen digitaalisissa ympäristöissä (DigiErko)-erikoistumiskoulutus on? Mitkä ovat koulutuksen tavoitteet ja millaista kehittämistoimintaa opettajat toteuttavat osana koulutusta? Tämän esityksen aikana kuulet koulutuksen digitaalisen todellisuuden ulottuvuuksista ja kehittäjätoimijuutta tukevista sisällöistä. Pääroolissa esityksessä ovat koulutukseen osallistuneiden opettajien tarinat koulutuksesta sekä eri kouluasteilla toteutetuista kehittämisprojekteista ja niiden vaikuttavuudesta.
Esityksen kohderyhmänä ovat kaikkien kouluasteiden opettajat ja rehtorit sekä kuntien ja kaupunkien opetuksen kehittämisestä vastaavat henkilöt.