×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2025
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
Koodaus
×
osaamismerkit
×
pelillistäminen
×
ulko-opetus
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Koodaus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Koodaus
Opetusteknologia
opinnäytetyö
tilat ja oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
Ulos, muutos, online!
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
ulko-opetus
Yhteistyö
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
Tulossa pian
Innovative Learning Environments (ILE) research
Koodaus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Koodaus
medialukutaito
Opetusteknologia
Robotiikka
tutkiva oppiminen
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen