-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Hakanen Arvi
-
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Aalto Anna-Reetta
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Maasalo Ida
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Innovative learning environments
Thinglink: Uusi skaalautuva malli XR koulutuksiin: 360°- ja 3D-ympäristöjen yhdistäminen ketteriksi simulaatioiksi
Paikka: Windows-talo
-
Ajankohta: 6.10.2022 13.00 - 13.30
(30 minuuttia)
Mitä jos voisit nopeasti muuntaa raskaat Unity-pohjaiset simulaatiot ketteriksi, skaalautuviksi XR-koulutuksiksi, jotka toimivat kaikilla laitteilla, ja joista saisit kehittynyttä oppimisanalytiikkaa? Me ThingLinkillä olemme yhdessä kumppanimme 3D Talon kanssa kehittäneet ratkaisun, joka mahdollistaa tämän. Kerromme esityksemme aikana, miksi ja miten tämä tehdään.