Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
Immersiivinen oppiminen
×
käden taidot
×
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
×
MOOC
×
opettajuus
×
oppimispeli
×
Tekoäly
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Arviointi
opettajuus
Opetusteknologia
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Etäopetus
opettajuus
Opetusteknologia
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Etäopetus
learning design
opettajuus
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
kieltenopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Yhteistyö
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
hyvinvointiteknologia
kieltenopetus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Robotiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Training 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikana
Etäopetus
MOOC
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Verkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Etäopetus
opettajuus
Oppimisympäristöt
Tulossa pian
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Avoin opetus ja oppiminen
MOOC
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opettajuus
Yhteistyö
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
käden taidot
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt