×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
Esittely
Sijainti
Rekisteröidy
Esitykset
Ohjelmakartta
Ehdotukset esityksistä
Ilmoittaudu
Analytiikka
×
ohjaus
×
Syväoppiminen
×
sähköinen tenttiminen
×
torstaina 21
maaliskuuta
2019
Miljoonan suomalaisen uudelleenkouluttaminen ei onnistu ilman tekoälyä
Analytiikka
MOOC
Tekoäly
Digiä ummikoille – oppimisen etenemisen seuranta raksalla
ammatillinen koulutus
ohjaus
osaamisen arviointi
Yksilöllinen oppiminen
Oppimisen analytiikka ja tekoäly osaamisen johtamisessa
Analytiikka
ennakointi
johtaminen
opetussuunnitelma
Digistarttikokeilut ammattikorkeakouluissa - miten sujuivat?
Digikkyvykkyys
digitalisaatio
Hyvät käytänteet
ohjaus
SometaDuuniin-MOOCista apua uravalmennukseen!
MOOC
ohjaus
opiskelu- ja työelämävalmiudet
tuotekehitys
Oppimisanalytiikka opettajan työvälineeksi
Analytiikka
motivaatio ja oppiminen
opetuksen kehittäminen
Palvelumuotoilulla ryhtiä digisovelluksen testaamiseen ja käyttöönottoon, CASE Digisovellus ravintola- ja cateringalan TOP-jaksolla
mobiilioppiminen
ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
Yhteiskäyttöinen EXAM osana korkeakoulujen opetusyhteistyötä
digitalisaatio
osaamisen arviointi
sähköinen tenttiminen
tieto- ja viestintäteknologia
Tarvitaanko enää verkko-ohjaajia - kokemuksia chattiboteista
chattibotti
Etäopetus
ohjaus
pelillinen oppiminen
Oppimisen hetkiä ja uusia menetelmiä
Analytiikka
osaaminen
tieto- ja viestintäteknologia
Yksilöllinen oppiminen
perjantaina 22
maaliskuuta
2019
Syväoppiminen menestystekijänä monimutkaistuvassa maailmassa
21st century skills
Analytiikka
digitalisaatio
itsearviointi
Syväoppiminen
Oppimisanalytiikkaa opiskelijoiden silmin
Analytiikka
opiskelijoiden osallistaminen
visualisointi
Robotit, tekoäly vai virtuaalilasit- Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
Analytiikka
digitalisaatio
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Mullistaako oppimisanalytiikka matematiikan opetuksen?
Analytiikka
opetuksen kehittäminen
osaamisen arviointi
pelillinen oppiminen
Mitä on se valmennuspedagogiikka reaaliaikaisessa verkko-oppimisessa ammattikorkeakouluopiskelussa?
ohjaus
opiskelijoiden osallistaminen
valmennuspedagogiikka
Oppimisanalytiikkaa lukion matikan dynaamisilla oppimispoluilla
Analytiikka
oppimisanalytiikka
yhteisöllinen oppiminen
Yksilöllinen oppiminen
Tulossa pian
Yhdessä – ohjaava opettaja -peli
ohjaus
oppimateriaalit
pelillinen oppiminen
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
Analytiikka
Arviointi
pelillinen oppiminen
verkko-oppiminen
Virtuaaliympäristöt
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
Analytiikka
digitalisaatio
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Yhteistä verkko-opintotarjontaa ja asiantuntijayhteisöä rakentamassa
digitalisaatio
ohjaus
Yhteistyö
ViLLE - Sähköinen opintopolku opettajan arkeen
Analytiikka
osaamisen arviointi
pelillinen oppiminen
sähköinen arviointi