×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Assessment
×
Personalized Learning
×
Virtual Environments
×
Thursday 06
October
2022
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Strateginen osaamisen ja oppimisen johtaminen polkumallin pohjalta
Good practices
Personalized Learning
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Good practices
Personalized Learning
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
Opi ammatti hybridikoulutuksena työpaikalla
Hybrid Teaching
Learning environments
Personalized Learning
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Good practices
Personalized Learning
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Distance education
Education technology
Virtual Environments
Suunnittelu- ja arviointityökalu OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa koulua
Analytics
Assessment
Learning environments
Malu-integrointia rakennusalalla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Education technology
Virtual Environments
Friday 07
October
2022
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
Oppivelvolliset nuoret lukio-opiskelijoina verkossa
Distance education
Personalized Learning
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Eriyttäminen käsitöissä Qr-koodien avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Jatkuvan oppimisen ekosysteemit
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Learning environments
Virtual Environments
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
Ilmastotunteiden käsittelyä tulevaisuuden kautta koukaten
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Learning environments
Virtual Environments
Didiperustaitoja turvallisessa digitaalisessa oppimisympäristössä
Distance education
Learning environments
Personalized Learning
Pyytäisitkö apua tältä botilta?
Analytics
Education technology
Personalized Learning
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Coming soon
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Virtual Environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Education technology
Personalized Learning
Virtual Environments
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytics
Assessment
Learning environments
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Learning environments
Helsingin verkkolukio
Distance education
Good practices
Personalized Learning
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Personalized Learning
Robotics
Virtual Environments
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Assessment
Learning environments
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Good practices
Personalized Learning
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Anni Autere-Kesti
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
A learning environment for Internet reading in primary education
Hybrid Teaching
Learning environments
Personalized Learning
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Assessment
Distance education
Learning environments
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Education technology
Virtual Environments
iPad monipuolisesti ja luovasti
Education technology
Learning environments
Personalized Learning