×
Home
Blog
ITK2025
accommodation
event venue
Info
ITK publication
ITK App
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
All Events
Finland / Suomi
oppilaskunta
×
oppimisen muotoilu
×
pelillistäminen
×
Portfoliopedagogiikka
×
Programming
×
verkko-opetus
×
Thursday 02
December
2021
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
Yhteisöllisyyttä yli verkon - oppilastoimikunnan pilotointikokemuksia
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
oppilaskunta
Friday 03
December
2021
Oppimisen muotoilua ABC –menetelmällä ammattikorkeakoulussa
Education technology
Good practices
korkeakoulupedagogiikka
oppimisen muotoilu
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
Education technology
oppimispeli
pelillistäminen
Teachership
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
Ei se merkki vaan se laatu - osaamismerkit verkko-opetuksen laatutyössä
Good practices
Quality of teaching
verkko-opetus
Coming soon
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Lapset teknologiaosaajina: Portfoliopedagogiikkaa digitaalisesti varhaiskasvatuksessa
Assessment
Good practices
Portfoliopedagogiikka
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
Learning environments
Learning styles
Personalized Learning
saavutettavuus
verkko-opetus