Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Creativity
×
Entrepreneurship
×
Future skills development
×
laaja-alaiset osaamiset
×
learning design
×
Programming
×
Teachership
×
tekijänoikeus
×
Well-being technology
×
Thursday 02
December
2021
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Assessment
Education technology
Teachership
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Distance education
Education technology
Teachership
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Distance education
learning design
Teachership
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
Cooperation
Creativity
tulevaisuuksien tutkimus
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
HOT-hyvinvointipalvelut opiskelun tukena (Opinvoimala)
Information retrieval
Personalized learning
Well-being technology
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Distance education
MOOC
Teachership
Tutoring
täydennyskoulutus
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
Artificial intelligence
Education technology
Language education
Personalized learning
Robotics
Study guidance
Well-being technology
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Friday 03
December
2021
Tekijänoikeudet digiaikaan opetuksessa – mikä muuttuu?
Content creation
Distance education
Learning environments
tekijänoikeus
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
osaamismerkit
Quality of teaching
Teachership
Tutoring
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Good practices
Personalized learning
Quality of teaching
Teachership
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Cooperation
Distance education
Good practices
Leadership
Teachership
Tutoring
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
Creativity
Mathematics
Teachership
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
Education technology
oppimispeli
pelillistäminen
Teachership
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytics
Entrepreneurship
Good practices
Quality of teaching
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Distance education
Learning environments
Teachership
Coming soon
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Teachership
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
Fysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässä
Distance education
Learning environments
simulaatio-oppiminen
Well-being technology
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Cooperation
Distance education
Good practices
Teachership
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
case-simulaatio
Cooperation
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Well-being technology
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
osaamismerkit
Quality of teaching
Teachership
Tutoring
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytics
Assessment
Good practices
Learning environments
osaamismerkit
Personalized learning
Teachership