Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
-
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
-
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
-
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
-
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
-
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
-
Mediakanavat Tampereelle keväällä 2020
-
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
-
STEAMinOulu Workshop 2.0
-
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
-
Lukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseen
Syksyllä 2018 ammatillisessa oppilaitoksessamme valittiin kuusi opettajaa kehittämään digitaalista pedagogiikkaa 100 %:n työajalla. Toiminnan rakentamisen pohjana ovat olleet opettajien tarpeet ja toiveet sekä organisaatiomallin, kaupungin digitalisaatio-ohjelman ja ammatillisen koulutuksen reformin asettamat vaatimukset. Toimintaa arvioidaan ja muovataan ajankohtaisten ja muuttuvien tarpeiden mukaiseksi jatkuvan palautteen, yhteistyön ja digitaalisen pedagogiikan käytön pohjalta.
Esittelemme ketterän kehittämisen mallia digitaalisen pedagogiikan edistämisessä koulutusorganisaatiossa ja poikkeusajan mukanaan tuomia muutoksia toimintaan. Esittelemme myös digitaalisen pedagogiikan tiimin toiminnan määrällisiä ja laadullisia vaikutuksia oppilaitoksen digipedagogiikan käyttöön sekä henkilöstön digipedagogiseen osaamiseen. Liitteenä kuva palvelutarjonnastamme henkilöstölle vuonna 2021.