Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2024
-
Testattuja menetelmiä opettajien digi(peda)osaamisen vahvistamiseksi
Halla Mirje
-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
-
Opetustoimen tietosuojan ABC
Anttila Natasa
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
-
Tavoiteperusteinen opetuksen suunnittelu ja arviointi digitaalisessa ympäristössä
Sälevä Sari
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tyyppi:
ITK-posteri
Kohderyhmä:
- Ammatillinen oppilaitos: Asiantuntijat, suunnittelijat, ohjaajat, koordinaattorit
- Ammatillinen oppilaitos: Rehtorit ja johtajat
- Perusaste/lukio: Rehtorit ja johtajat
Tornberg Lea
, yrittäjäopettaja
Coulu Systems Oy
Posterissa kuvataan, miten työyhteisön henkilöstö voi sovelluksen avulla anonyymisti ideoida, kehittää ja edistää yhteisiä prosesseja. Sovelluksen avulla saadaan näin kaikkien potentiaali todellisena hyödynnettyä ja puretaan niitä klikkiytymiä, joista on vaikea avoimesti edes keskustella. Sovellus auttaa tuomaan kehittämistarpeet ja toiveet sekä ratkaisuideat kätevästi kaikkien nähtäville tasa-arvoa vahvistaen ja ohjaa keskustelua ratkaisukeskeiseen ja rakentavaan linjaan. Sovelluksessa voi myös jakaa vastuutiimejä ja nähdä, miten prosessit etenevät. Tämä osaltaan poistaa turhaa työtä ja tekee prosessien ja ihmisten johtamisesta helpompaa.